niedziela, 2 grudnia 2012

Wither

Wither jest latającą, trzy-głową i nieziemską kreaturą, kojarzącą się nieco ze szkieletem. Jest drugim wprowadzonym bossem do gry, zaraz po Smoku Kresu. Przywołać go można budując totem z czterech bloków piasku dusz uformowanych w literę "T" oraz z ustawienia na nim trzech czaszek czarnego szkieletu. Zaczyna się on wtedy ładować, a
gdy już skończy, wybuchem niszczy teren wokół siebie. Wither jest mobem bardzo agresywnym. Atakuje wszystkie moby znajdujące się w pobliżu poza zombie, szkieletem, zombie pigmanem i czarnym szkieletem. Kiedy wykryje przeciwnika, zwiększa swoją prędkość poruszania się, a nawet podlecieć na odpowiednią wysokość, aby dosięgnąć swoją ofiarę. Strzela on pociskami wyglądającymi jak jego głowy gdy jest w trybie obronnym które wybuchają po trafieniu w moba lub blok. Dodatkowo na poziomie wyższym niż easy zatruwa efektem obumierania II. Trucizna ta powoduje, że licznik zdrowia gracza staje się czarny, a odbierane mu punkty zdrowia mogą leczą Withera. Chowanie się przed nim za ścianami nie jest dla niego przeszkodą, ponieważ podobnie do smoka kresu potrafi on niszczyć bloki przed sobą, jeśli jest do tego zmuszony. Jedynym blokiem, którego nie potrafi zniszczyć jest skała macierzysta (niszczy nawet obsydian i wodę, co czyni z niego najbardziej destruktywnego moba tuż przed smokiem kresu). W momencie, kiedy Wither będzie miał mniej niż połowę życia przechodzi w tryb ochrony. Pojawia się wokół niego powłoka ochronna, (podobna do tej, którą otoczony jest naładowany creeper) , a on nie może latać (będzie tylko lewitował na wysokości mniej, więcej połowy bloku). Dodatkowo powłoka chroni go przed strzałami, a wtedy jedynym sposobem walki jest użycie miecza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz